Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, możesz zmienić ustawienia z przeglądarce.
- Strefa klienta
- Koszyk (0)

0
twój koszyk
0
- Myszki
- Klawiatury
- Sieciowe
- Listwa zasilająca
- Kable
- Uchwyty
- Adaptery
- Dyski
- Tusze i tonery
- Akcesoria samochodowe
- Podkładki
- Zasilacze
- Listwy zasilające
- Pendrive
- Drukarka 3D
- Środki czyszczące
- HUB USB
- Sanki
- Słuchawki
- Karta Pamięci
- Vileda
- Napędy
- Torby i plecaki
- Podstawowa
- Gry
- Karta Dźwiękowa
- Wentylatory
- Etui
- Antywirusy
- Pamięci
- AGD
- Baterie
- Smartwatch
- Zdrowie
- Ładowarki
- Oświetlenie
- Czytnik Kart Pamięci
- Kamery, czujniki ruchu
- Głośniki
- Obudowy
- Pasty termoprzewodzące
- Insert
- Termopasty
- Powerbank
- Tunery
- Karty graficze
- Tablet
- Płyty główne
- Chłodzenie Procesora
- Papier
- Systemy operacyjne
- Anteny
- Telefon Komórkowy
- Obudowa
- Urządzenie wielofunkcujne
- Monitory
-
Zwroty i reklamacje
ADRES DO REKLAMACJI
Abarta Sp. z o.o.
ul. Nowowiejska 11,
30-052 Kraków
Jak zgłaszać reklamację?
- Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru.
- Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej.
- Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.
- Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 60 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.
- Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
- Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).
- Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia dowolnego dowodu zakupu oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania oraz adresu zwrotnego, numeru telefonu, adresu e-mail.
- Nie odpowiadamy za dane umieszczone na reklamowanych nośnikach.
CZAS NA ODSTĄPIENIE OD UMOWY
14 dni
KOSZT PRZESYŁKI ZWROTNEJ POKRYWA
kupujący
ADRES DO ZWROTU
Abarta Sp. z o.o.
ul. Nowowiejska 11,
30-052 Kraków
DO POBRANIA
Zasady zwrotu produktu
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.
- Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
- Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.